De eerste echte dag in Salamanca Dag 2 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van De Nieuwste School Salamanca - WaarBenJij.nu De eerste echte dag in Salamanca Dag 2 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van De Nieuwste School Salamanca - WaarBenJij.nu

De eerste echte dag in Salamanca Dag 2

Door: Pleun, Lieke en Eva

Blijf op de hoogte en volg De Nieuwste School

08 Oktober 2013 | Spanje, Salamanca

Vandaag was de eerste volle dag in Salamanca. Na een licht ontbijt vertrokken we naar Mester. Het was natuurlijk wel even wennen, maar uiteindelijk vonden we allemaal ons plekje in de klas. Na hier en daar wat momentjes te hebben gehad dat je er niets meer van verstond, waren de lessen voorbij en hadden we eventjes tijd voor onszelf. En natuurlijk werd het Plaza Mayor verkend. Nadat we alles zo ongeveer wel hadden gezien, werd het middageten ons voorgeschoteld. De gastouders hadden goed hun best gedaan om onze buikjes rond te krijgen, zodat we weer met volle kracht naar de Ginkana (speurtocht) konden gaan (waar we allemaal zeer ons best voor hebben gedaan). Na de speurtocht hadden we weer de tijd om de stad te ontdekken. De meisjes lekker shoppen en de jongens mooie gebouwen kijken. Na de vrije tijd begon de Salsales!! De meisjes moesten flink met de heupen wiegen en de jongens deden hun best om de pasjes te onthouden en niet te veel naar de knappe lerares te kijken. Als je maar lol hebt! En dat hadden we! De eerste dag in deze prachtige stad was super, met de verwachting van nog een super week!

• 08 Oktober 2013 - 17:50

Jeanneke Bakker:

Jullie hebben al veel gedaan op die allereerste dag, klinkt erg leuk!
    Op de foto's is te zien dat jullie helemaal los gingen bij de salsa les ;-)))
    Veel plezier verder!

Jeanneke Bakker

• 08 Oktober 2013 - 20:01

Jolanda Van Kempen:

Maar hoe soepel zijn mijn collega's Helma en Monique nou want die zie ik niet op de foto's. Veel plezier allemaal.

• 09 Oktober 2013 - 09:28

Maria Michels:

Geweldig daar. We zijn hier allemaal jaloers!! Vooral op de (salsa)lessen die jullie krijgen. Wat een kansen.
    Geniet er van.
    groet Maria