dag 1: de heenreis - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van De Nieuwste School Salamanca - WaarBenJij.nu dag 1: de heenreis - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van De Nieuwste School Salamanca - WaarBenJij.nu

dag 1: de heenreis

Door: Jibbe, Kevin & Sai Salvador

Blijf op de hoogte en volg De Nieuwste School

13 Oktober 2014 | Spanje, Salamanca

Dag 1:

De eerste dag hebben we met de groep verzameld op eindhoven airport. Eenmaal voorbij de douane, waar Cas zijn in een sok verstopte pindakaas heeft in moeten leveren, kwamen we aan bij de wachtruimte. waar we 2 uur hebben gewacht voordat we ons vliegtuig in konden. Voor vele was dit de eerste keer dat ze met het vliegtuig gingen. Dus bij sommigen liep de spanning hoog op. Vanuit het vliegtuig was er mooi uitzicht doordat het een redelijk heldere dag was. Eindelijk in Madrid aangekomen moesten we een uur wachten op een duitse groep jongeren die onverwacht meereden. Helaas hadden de meeste geen zin om contact te leggen. Na een lange busreis met (door niet iedereen gewardeerde) zang kwamen we na 3 uur in de bus aan in Salamanca. Op de parkeerplaats stonden de gastgezinnen ons in de regen op te wachten. Na een late maaltijd gingen we naar bed om de volgende ochtend weer vroeg op te staan.